Saturday, October 29, 2011

kawan m a k a n kawan

korang tau x?
apa gunanya kita ber k a w a n?
supaya kita boleh menyusahkan satu sama lain.
bukan itu je.
k i t a semua berkawan supaya kita boleh mengumpat tentang kau.
supaya kau boleh mengumpat pasal aku.
supaya kau boleh bermuka- m u k a dengan aku.
memang kita berkawan k h a s untuk k a u membenci a k u .


terima kasih kerana sudi berkawan ;)

Thursday, October 20, 2011

makcik yg kusayang

senyap skit boleh?

Friday, October 7, 2011

woooahhh~

tak cukup kuat la kau ni.
lemah selemahnya.
kau jangan menangis dikhalayak ramai.
allah, berikan aku kekuatan. plisss~~

Saturday, September 10, 2011

t i p u semuanya

mimpi sepatutnya indah.
sebab ia dunia khayalan k i  t a .

kalau dalam mimpi pun kita menangis?

Friday, September 9, 2011

halusnyaaa..

p e r e m p u a n itu mulutnya memang berani bersuara lantang..
tapi hatinya sensitif betul..
takkan kau tak nampak?

aku kan p e r e m p u a n .

Tuesday, September 6, 2011

harap percaya oke?


kenapa semua orang sangsi tentang sahabat?
ye.
seorang sahabat memang sanggup berkorban apa saja untuk seorang sahabat tu.
kenapa susah untuk kau orang percaya?
perkara ni tak mustahil.
bukan kekasih hati,
yang nampak menyenangkan tu yang boleh berbuat apa saja untuk diri awak!

Friday, August 26, 2011

i

hate





u .

Sunday, August 21, 2011

hmmmm~

i just wonder,
do you ever...
t h i n k of me?
anymore,
do y o u ?

Friday, August 19, 2011

kamu

bila bila a d a masalah sila cari saya.
bila bila s a y a ada masalah.
sila jangan hiraukan saya.sila jangan h i r a u kan saya.
tolong jangan layan saya.
terima kasih atas kerjasama.
terima kasih kepada k a m u .
:(

d o s a

dup dap dup dap dup dap!!!
jantung aku bedegup laju ni,
seolah2 mulut aku yg tekumat kamit mem a k i kau orang.
tak.aku berdosa kalau memaki kau orang yang memang patut kena ajar ni.
tapi apa boleh buat??!
kau orang darah daging aku. darah kita sejenis.
pfttt!!!



menyirap betul!

Tuesday, August 9, 2011

wtf

my a t t i t u d e 
is based on
how you
t r e a t me


cancel

yes. hidup kau memang dah siap atur untuk mereka.
minggu minggu kau, memang untuk mereka.
hari hari kau, memang untuk mereka.
detik detik dalam hidup kau, memang khas untuk mereka.
tunggu saje panggilan dan arahnye..
kau besiap sedia.berkhidmat.
k bye.

Monday, August 8, 2011

memilih

tak lah. mane ade memilih.
betul la ape yang orang cakap tentang citarasa.
cita r a s a tu memang wujud lah.
aku ingatkan semua orang main tibai je.
rupenya semua tu mengikut citarasa masing2.
s o r r y .

Friday, July 1, 2011

tak boleh.

mane boleh.
jangan weh. j a n g a n .
jangan ganggu hati kau yang tengah senang.
buang perasaan tu jauh j a u h.
P L E A S E ~
jangan ganggu aku.

Monday, June 27, 2011

d i a m

ihateyou.
diam? kau suruh aku diam?
F U C K !
mulut aku suka bercakap.
kalau telinga kau sakit, kau TUTUP telinga KAU.

Wednesday, June 15, 2011

practical




memang tak salah pilihan yang kami buat.
kadang2 syarikat yang diwarwarkan hebat,
konco konco didalamnya macam busok.

lagi l a g i

l a g i lagi dengan perangai kau orang.
mesti lah buat sesuatu perkara tu xpayah pakai otak?
DISINI, AKU MEMBERI PERINGATAN TEGAS!
sila gunakan akal fikiran kepala otak kau yang waras.
YES!
kau berkawan dengan manusia. bukan haiwan.
manusia yang sebijik semacam kau.
punya hati dan perasaan.

Tuesday, April 26, 2011

no!

u dont know.
menyakitkan hati tau?
jangan mengata kamera saye!
i hate u!

Thursday, April 21, 2011

Wednesday, April 13, 2011

Friday, March 25, 2011

KENAPA LAH KAWAN?

adui.
berapa kali la..berapa kali mesti aku kena?
kenakan aku kenapa?
perkara yang sama,
individu berlainan,
sama dengan,
aku benci kau orang.

-_-
rrrrrrrrrrrrrr~

Monday, March 21, 2011

katak di bawah tempurung?

perrgghh...
mane pulak bawah tempurung.
katakOHkatak.
saye xsgke katak sangat hebat.
sangat hebat smpaikan boleh mempengaruhi orang ramai.
o r a n g a.k.a m a n u s i a .

Tuesday, February 22, 2011

the best ever!



ya! itu de LA 3256 yang sangat berjasa. 
aku rindu nk jalan2 ngn kau LA 3256.
haha!

*KAMI BERJANJI AKAN KEMBALI KE SABAH~ HAHAHA

Friday, February 4, 2011

Wednesday, February 2, 2011

ape la...salahnye?

aku tak rase salah pon.
aku f a h a m .
kalau i t u .m e r e k a.d i s a n a.j a m itu.
buat kau selesa.tersenyum.ketawa.terasa bahagia.
k a u buatlah yang lain terima.
memang sampai kiamat pun mereka tak mungkin memahami.


kasihan kau.